Reklamační řád
Jak je to vůbec reklamací květin?
Ze zákona lze květiny reklamovat během 24h po převzetí.
Co dělat, když květiny uvadnou?
Můžete využít formulář níže nebo nás neprodleně kontaktovat (WhatsApp, SMS, email) s popisem, co se stalo a fotografií předmětu reklamace.
Jak posuzujeme reklamace?
Veškeré reklamace posuzujeme individuálně. V případě, že bude jednoznačné, že je vada na naší straně, reklamaci vám okamžitě uznáme a společně se domluvíme se na dalším postupu (výměna, vrácení finančních prostředků, sleva na další objednávku)
Proč nemají květiny 2 letou záruku?
Květiny jsou živé organismy a nesmírně záleží na následné péči a dodržení některých zásad, jako je množství a kvalita vody, atd.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.